Kapcsolat

Bejelentkezés és felvilágosítás: 30/916-0942

E-mail: karcsudoki@banoka.hu

Rendelési idő:
Kedd: 9.00 - 11.00
Csütörtök: 12.00 - 15.00

Ismerkedjünk meg!

A Preventio Med Kft-t és a Preventio Bt-t 2 szakorvos alapította, azzal a céllal, hogy a szükségesnél több, és jobb szolgáltatást nyújtson a Munkaadók, és Munkavállalók számára. Cégünk fő tevékenysége a foglalkozás-egészségügyi (avagy üzemorvosi) szolgáltatás, melyet több mint 90 vállalkozás felé végzünk. Kiemelnénk, hogy szolgáltatásainkat nemcsak a minden igényt és előírást kielégítő, Esztergomi rendelőnkben, hanem létszámtól függően az ügyfeleink telephelyein is, helyben végezzük, (amennyiben az előírt feltételek teljesülnek) Esztergom 20 km-es körzetében, ezzel a lehető legkedvezőbbé és kényelmessé téve azt nekik!

A Preventio Med. Kft. és a Preventio Bt. a legmagasabb szintű magyarországi és Európai Uniós ajánlások figyelembevételével végzi a foglalkozás-egészségügyi alapellátást.

 

A Munkaadók partnerei kívánunk lenni abban, hogy ők a cég főfeladataira tudjanak koncentrálni, hiszen lendületes és lelkiismeretes csapatunk mindent megtesz annak érdekében, hogy az üzemorvossággal kapcsolatos kérdésekben ne kelljen Önöknek is szakértővé válniuk.

Kiváló munkatársainkkal sikerült érvényesíteni azt az elvet, hogy a Kft. és Bt. szolgáltatásait a megbízhatóság, az elvárásokhoz és feladatokhoz történő rugalmas alkalmazkodás, a Megbízóval kölcsönösen előnyös megoldások kidolgozása jellemezze! Jól képzett összeszokott kollektíva biztosítja a magas színvonalú definitív ellátást a járóbeteg szakellátás területén.

Segítünk eligazodni a jogszabályokkal kapcsolatos előírásokban, preventív módon kívánjuk a munkavállalók egészségét megőrizni, hiszen a gondoskodás és a vizsgálatok növelik a dolgozók hatékonyságát és csökkentik a betegségek miatt bekövetkezett hiányzások hosszát, emlékeztetjük szerződött partnereinket a szükséges vizsgálatok elvégzésére.

Munkánkat integrált informatikai rendszer támogatja. A betegadatoktól a leletekig, a szerződéses jogosultságoktól a számlázásig mindent számítógépen tartunk nyilván. A céges ügyintézés (szervezés, adminisztráció, vizsgálati eredmények kiküldése, ügyfélkérések kezelése, stb.) zökkenőmentes biztosítására külön hangsúlyt fektetünk. A szükséges és az elvégzett vizsgálatokról és annak alkalmasságot befolyásoló eredményéről a humánpolitikai osztályt, 6 havonta írásban tájékoztatjuk, hogy a munkáltató tervezni tudja, mikor hány munkavállalót kell alkalmassági vizsgálatra küldenie.

 

Üzleti stratégiánkban nem az árverseny, hanem a szolgáltatás színvonalának emelése a meghatározó. A foglalkozás-egészségügyi alapellátásra meghatározott fejkvóta infláció követő áráért minőségi szakellátást biztosítunk.